neljapäev, 5. november 2009

Nu seda nägin ma küll esimest korda......

...ja tõepoolest, ma seisin ikka suu lahti ja lihtsalt vaatasin ja ei suutnud mõista kas see on võimalik! Minu silmarõõm Buddong pissis ja tõstis jalga!!!! Ta on ju alles titabeebi- 7 nädalane ja juba tõstis jalga ja kastis meie ajalehevirna märjaks.
Aga samas -ma ju räägin koguaeg , et ta on nii eriline -see väike "putukas"!!!!
Mitte, et ma tema õdesid ja vendi eriliseks ei pea- see on minujaoks ikka tõeline ausside pesakond ( 100% BREED STANDARD NATURE) , ma täiega naudin nende arengut. Ja olen täiesti kindel, et neist saavad head kaaslased oma uutele peremeestele/naistele, nii igapäevaelus kui ka koeraspordis. Ise salamisi loodan, et nad oma emmesse ja suudavad teha sama oma omanikega mida tegi Tinny minuga - muuta elu 100% positiivsemaks.
Buddong- jalgatõstev poiss

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar